דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
טיפים ועצות להובלות

הסיבות לצורך בהובלה- הצורך בהובלה של תכולת בתים נובע משינוי של מקום מגורים של משפחות ויחידים. יש מי שעובר לדירה שקנה, אבל מחירי הדירות לקניה בישראל הם כידוע גבוהים, ואינם מתאימים לצעירים. האפשרות האלטרנטיבית היא שכירת דירה, שגם היא אינה זולה, אבל לפחות אינה כרוכה בהוצאת כספים גדולה מאוד ו/או התחייבות לקחת משכנתה לשנים רבות. מחירי השכירות גם הם משתנים לעתים קרובות ושוכר שאינו מסוגל לעמוד במחיר החדש נאלץ להחליף את מקום מגוריו לעתים קרובות מדי.

סוגי ההובלות
משפחות המחליפות את דירת המגורים שלהם הם בדרך כלל בעלי ציוד רב וכולל ציוד לכל בני המשפחה.
משפחות אלו צריכות משאיות הובלה גדולות עם אמצעי הובלה ושינוע מורכבים ויקרים. אך יש גם מי שהחליטו לעבור ולגור לבד, חלקם מבוגרים, אך עדיין לא נשואים, וחלקם רוצים לגור בסביבות הערים הגדולות. אבל חלק גדול מאוכלוסיה זו הם הסטודנטים. לרוב הם שוכרים דירה מאובזרת ומביאים איתם מעט חפצים אשר הם רבים וגדולים מכדי הובלתם ברכב הפרטי והם נזקקים לאמצעי להובלות קטנות.   

אמצעים להובלות קטנות
קיימות היום בשוק חברות בעלות כלי רכב להובלות קטנות. מאחר והמרכיבים הקבועים בהוצאות חברות הובלה הוא דומיננטי במחיר ההובלה, לעיתים המחיר הנדרש גבוה ביחס לתכולה המועברת, אבל לזכות חברות אלו יש לזקוף את הביטוח שהם מספקים לציוד שמועבר. יש אפשרות לשכור מוביל עם טנדר פרטי. בדרך כלל המחיר הוא נמוך יותר, אך בהתאם המומחיות של המוביל והאחריות שלו. בדרך כלל הוא אינו מעלה או מוריד את התכולה אל או מהבית, והעבודה הקשה נותרת לעובר דירה וחבריו.

אפשרויות הובלה עצמית
פחות נוח להוביל את התכולה הקטנה באמצעים עצמיים. ניתן לשכור רכב מתאים בחברה להשכרת רכב המתאים להובלות. בדרך כלל לא ניתן לשכור את הרכב למספר שעות ויש לשכור לפחות ליום אחד. העלות יכולה להיות לא כדאית לעומת חברת הובלה. מקובל יותר לחפש בין החברים, מכרים ובני משפחה, באם ברשות מי מהם רכב מתאים. אפשרות נוספת, אך לא מומלצת היא שימוש ברכב של מקום העבודה, שכן במקרה של תקלה, ההשלכות חמורות ויקרות.

 

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.