דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלות קטנות

יש לך מקרר שאתה רוצה להעביר מחבר, ואין לך איך? אולי ישנו סלון חדש שאתם חייבים להעביר או לקבל, ואין לכם מי שיסיע אותו ויעלה אותו למעלה? אולי מכונת כביסה חדשה שקניתם? הובלות קטנות גם הן חלק מעבודתם של מובילים, והם לא ידרשו מכם יותר כסף על משאית גדולה שנשלחה להוביל לכם את השולחן. הובלות קטנות לא מצריכות היערכות מוקדמת כבדה, אלא עטיפה ראויה (ניילון בדרך כלל הוא השיטה הטובה ביותר אפילו לספות שלא תתלכלכנה מהרצפה של המשאית).

הובלות קטנות, מעמסה גדולה
יכול להיות שהפיתוי הכי גדול הוא להזמין מוביל בעל טנדר, כך שתוכלו למצוא אותו אפילו ללא התראה ובסכום כסף קטן יותר מאשר חברת הובלה מסודרת. כשאתם עושים עסק עם מובילים מסוג זה, יכול להיות שבתחילת העסקה מוצע לכם מחיר זעום, אולם בהמשך – תסמכו על המוביל שימצא תירוץ לסיבה שהעבודה הפכה בשבילו למטלה קשה ועליכם להוסיף סכום כסף נוסף כדי "לפצותו". יכול להיות שיפיל לכם את דלת הארון וישבור אותה, ועכשיו לא חלה אליו החובה להחזיר לכם אחת כזו. אם זו הובלה של מספר ארגזים יכול להיות שיגיעו אליכם קצת פחות ארגזים מאלו שארזתם מלכתחילה (אולי אבדו בדרך?) וספק אם יש לו רישיון לעיסוק בהובלה. האם כל זה מספיק לכם כדי לעבור למובילים מוסמכים ואמינים?

מוצרים קטנים בהובלה
חברות להובלה יכולות להוביל גם לאחרים את ההובלות הקטנות שלהם "על הדרך". אתם זוכים למחיר זול יותר כי חברת ההובלות לא מוציאה שירות מיוחד בעבורכם, וגם נהנים משירות אמין, שטומן בחובו את מחיר הביטוח למקרה שאחד המוצרים יפגם. המחיר הסופי חייב להיות זה שנחתם בחוזה ולא שקל אחד יותר, לבד מהטיפ לכל סבל.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.