דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
המלצות מובילים במרכז
עוברים דירה? מעבר הדירה נראה בעינכם כפרוצדורה מייגעת? בעזרת חברות הובלות מנוסה תהליך מעבר הדירה יהיה פשוט ומהיר יותר ממה שהכרתם עד כה. ראשית, קבעו עם מובילים כמה שבועות לפני המעבר ואל תשאירו את חיפוש חברת ההובלה לרגע האחרון על מנת לא להתאכזב או להיות בלחץ. כמה ימים לפני ההובלה החלו לארוז את החפצים שלכם ו"על הדרך" זרקו דברים שאתם לא צריכים או שימו בקרטון המיועד למסירה כמו בגדים שכבר לא בשימוש. מומלץ לארוז את החפצים בקרטונים שונים לפי סוגים למשל "מוצרי מטבח", "בגדים" וכו כיוון שלאחר ההובלה קל יותר לפרוק את החפצים בצורה הזו.

שמירה על החפצים
במהלך האריזה חשוב מאוד לארוז את החפצים בצורה קפדנית כאשר הכלים השבירים יהיו מצופים בחומרים אשר יגנו עליהם והם לא יגיעו לבית שבורים. אל תשכחו לרשום על הקרטון "שביר" וליידע את חברת ההובלות כי מדובר בחפצים שבירים. ערנות לנקודות אלו במהלך האריזה תביא להובלה בשלום של החפצים.

לא חוסכים בחברת הובלות מקצועית
לא כל בעל טנדר או משאית הוא מוביל אמין. על מנת להוביל חפצים כבדים כמו מקרר, תנור, פסנתר ועוד יש לדעת כיצד להוביל חפצים אלו במינימום פגיעות. בנוסף, ישנם חפצים בבית אשר דורשים פירות והרכבה כמו מיטות, פינות אוכל, ארונות. לכן, במהלך ההובלה על מקצועיות לא מתפשרים. 

שנה מקום שנה מזל
מעבר הדירה טומן בחובו המון לחצים כמו הסתגלות למקום החדש, שכנים חדשים, תרבות שונה ועוד. יכול להיות שאורח החיים של הפריפרייה  לא תואמת את אורח החיים של המרכז ועל כן צריך להיאזר בסבלנות ולזכור שצריך להינות מהשינוי כי כל התחלה נושאת איתה תפילה.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.