דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלה מקצועית של דירה
ישנם מספר דברים חשובים שאנו מעוניינים בהם כאשר אנו באים לשכור חברת הובלות לצורך הובלת דירה. בראש ובראשונה אנו מחפשים אמינות ובטיחות. לאחר מכן אנו מחפשים מקצועיות. מעבר דירה הוא תהליך מתיש וכל מי שעבר דירה בחייו יודע זאת. אחרי שמצאנו את הדיר אליה אנו מעוניינים לעבור וחתמנו חוזה עם בעל הדירה מגיע החלק הקשה שבדרך כלל משאירים אותו לסוף: החלק של אריזת הדירה. בחלק הזה אנחנו תמיד שולחים חברים או משפחה ל"צוד" עבורנו ארגזים, אך מי שעובד עם חברת הובלות מקצועית יכול לבקש ממנה לספק לו ארגזים וציוד אריזה

כיצד לארוז דירה
מומלץ מאוד לארוז את הדירה לפי החדרים של הדירה החדשה אליה אנו מתכוונים להיכנס. כלומר, להקצות ארגזים לציוד מטבח, ארגזים לציוד אמבטיה, ארגזי חדרי ילדים, ארגזים לחדר ההורים לסלון וכן הלאה. את הארגזים יש לסמן על מנת שהמובילים יידעו היכן להניח אותם בבית החדש, מה שיחסוך לנו כאבי גב ויזרז את כל תהליך פריקת הציוד. ישנם גם חברות הובלה שנותנות שירותי פירוק והרכבת ארונות ומיטות, וזה תמיד משתלם ופותר הרבה בעיות.

כיצד יודעים עם חברת הובלות היא אמינה?
ובכן על פניו לבד אין כמעט דרך לדעת. לכן כדאי מאוד להיעזר בהמלצות של משפחה או חברים. לכולנו יש זוג חברים שעברו פעם דירה או אפילו כאלה שכל כמה שנים עוברים בית ואפשר להיעזר בהם. מי שמרוצה מחברת ההובלות ששכר ישמח להמליץ עליה לחברים. כמו כן ישנם גם כמה בדיקות שאפשר לעשות בשביל לקבל רושם כללי.

מה צריך לבדוק
ובכן, חשוב מאוד לבדוק שמדובר בחברה מקצועית שפועלת עם רישיון עסק, ושיש לה מוניטין וותק בשוק ההובלות. כמו כן חשוב מאוד לוודא שחברת ההובלות מבוטחת כך אתם יודעים שהציוד שלכם מוגן ובטוח במקרה של תאונה.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.