דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
שירותי אחסנה
אחד השירותים החשובים ביותר אותם ניתן לקבל אצל חברות הובלה שונות הן גם שירותי אחסנה. במקרים רבים בחיים אנו נזקקים לשירותי אחסנה יעילים ומהימנים מכל מיני סיבות. זוג שעובר למדינה אחרת לצורך עבודה או שליחות חייב למצוא מקום לאחסן בו את כל החפצים של הדירה הישנה, מפני שזה לא כל כך משתלם לטוב למדינה אחרת עם כל החפצים הישנים. במקרים אלו שירותי אחסנה הם בדיוק השירות לו אנו זקוקים.

מה חשוב לבדוק כשמאחסנים חפצים
החפצים שאנו שמים לאחסון הם החפצים האישיים שלנו, והם יקרים לנו מאוד. הרבה דברים כמו אלבומי תמונות, בגדים וחפצים אהובים, ואפילו מכשירי חשמל ביתיים יקרים נכנסים לאחסנה של חברת ההובלות, ולכן חשוב מאוד לבדוק שמדובר במחסן אטום לנזקי מזג האוויר ומים, ושאין עובש או מכרסמים. מומלץ מאוד לארוז היטב באריזות אטומות חפצים כמו בגדים, מכשירי חשמל או ניירת.

יכולת גישה נוחה לחפצים
בנוסף לבדיקה של אמינות ואיכות מחסני האחסון, חשוב מאוד שתהיה נגישות נוחה לחפצים שלנו על כל מקרה שנרצה להוציא חלק מהחפצים או לגשת לאסוף משהו ממה שאחסנו. בנוסף לכך כדאי לבדוק לגבי סידורי האבטחה במקום משום שמקומות מסוג אלה בדרך כלל מושכים כל מיני סוגים של פריצות או גניבות, וכדאי לאחסן חפצים במקום מבוטח. לא נרצה לגלות יום אחד שכל החפצים שלנו נגנבו ואנחנו נותרנו ללא פיצוי כספי.

איך בוחרים שירותי אחסנה
בדיוק כמו שבוחרים מובילים שיובילו לנו את החפצים היקרים כך כדאי לבחור גם שירותי אחסון. הכי טוב להתייעץ עם אנשים קרובים או משפחה שעשו שימוש בשירותי אחסון ויודעים לאמוד על טיב השירות ועל איכות האחסנה וכל שאר הנקודות החשובות. והכי חשוב שיהיה בהצלחה.ליסינג
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.