דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
שרותי אריזה
מעבר לדירה חדשה הוא משהו שדורש מאמץ רב. בלבד ההסתגלות למקום החדש, יש צורך בהעברת תכולת החפצים ששימשו אותנו עד כה בצורה מקצועית ונכונה, כדי שגם במקום אליו אנו מגיעים נוכל להרגיש בבית. אך עוד לפני ההובלה, צריך לארוז את תכולת הדירה בצורה טובה, בכדי למנוע פגיעות וחבלות בציוד המועבר החשוב לנו כל כך. מלאכת האריזה היא אינה דבר שאפשר לזלזל בו. אריזה דקדקנית ומסודרת תוכל למנוע כאבי ראש מיותרים ולחסוך בזמן לנו וגם לחברת ההובלות כך שכולם יוצאים נשכרים מהעניין.

אורזים ומובילים
אמנם, טבעי הדבר שנרצה לארוז את חפצינו האישיים בכוחות עצמנו. הקשר הרגשי לפריטים השונים והפחד מחדירה לפרטיות גוברים על הסבל שבתהליך האריזה, שיכול להיות לעיתים מייגע עד מאד. עם זאת, חברות הובלה שונות מציעות גם שירותי אריזה ופריקה נוסף על שירות ההובלה. לדבר יתרונות רבים, שכן זמן רב נחסך ואין צורך בהפסד ימי עבודה או בזמן איכות עם המשפחה. זאת ועוד, ניתן להמשיך להתנהל כרגיל בבית ללא חפצים וארגזים מפוזרים, עד ליום האריזה עצמו, אין צורך להתעסק בניקיונות חוזרים ונשנים ובעיקר – ניתנת האפשרות להסיר את המטלה הזו מסדר היום ולחכות בראש שקט לאורזים המנוסים בשינוע דירות.

האריזה כמקצוע
עם הזמנת שירותי האריזה, יגיע גם הציוד הדרוש לכך. אין צורך לתור ולשוטט בחיפוש אחר ארגזים וקרטונים לאריזה, נייר דבק וכו´. מובילי דירות המציעים שירותי אריזה מביאים עימם את הציוד המתאים לכך – ניילון פצפצים/ניילון נצמד למניעת פגיעה בחפצים המועדים לשבירה, מסקנטייפ איכותי וחזק ועוד. לכם רק נשאר לעשות את הסדר בראש ולהורות לעובדי החברה כיצד ואיך תרצו לארוז את חפציכם. את שאר המלאכה יעשו המובילים ואתם תרוויחו זמן יקר בתוספת תשלום מזערית. מעבר נעים. ליסינג
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.