דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלות קטנות

כיצד לארוז את הבית?
ראשית, אפשר לנצל את ההזדמנות לזרוק או להעביר לתרומות חפצים שאתם כלל לא משתמשים והם סתם מעלים אבק. כדאי מאוד ואף חובה לארוז את כל הכלים השבירים יחדיו בעזרת ניילון פצפצ, סדינים ישנים שאין בהם צורך ולרשום על הארגזים- שביר! כדי למנוע נזק מפני פגיעה ברהיטים אפשר לעטוף אותם בניילון נצמד בהרבה שכבות אחד על השני. בשביל הסדר באריזות ונוכל למצוא את הכל אח"כ בקלות כדאי לארוז כל חדר בנפרד ולרשום על כל ארגז מה התכולה.

מהן הובלות קטנות?
קיימים שני סוגים של הובלות קטנות כאשר מעוניינים לעבור דירה. הסוג הראשון הוא הובלה של חפצים ורהיטים בודדים ברכבים קטנים או הובלה של חפץ אחד בודד ברכב קטן. הסוג השני שקיים הוא צירוף כמות קטנה של חפצים בודדים או פריט אחד בלבד להזמנת הובלה גדולה אחרת (של מישהו אחר), כלומר ההובלה נחשבת כקטנה הכלולה בתוך הובלה גדולה יותר (לאותה כתובת!). אפשרות זו מורידה את העלות באופן משמעותי ביותר ואין צורך לשלם מחיר גלובלי.

מי משתמש בשירות זה?
שירות זה מיועד לאלו המעוניינים להעביר פריט בודד גדול או כבד ואין לנו את האפשרות להכניסו לרכב פרטי, כמו למשל מכונת כביסה, מקרר, פסנתר וכדומה. הרבה פעמים סטודנטים מחפשים אחר הובלות מהסוג הזה במטרה להוריד עלויות ולחסוך כסף בעת מעבר דירה. בנוסף לכך, לסטודנטים יש בדרך כלל מעט ריהוט אישי כבד או גדול, אלא יותר פריטים קטנים שניתן להעבירם עצמאית. כמו כן, שירות זה מתאים גם לאנשים המעוניינים להעביר ציוד משרדי בודד או שניים.

בחירת חברת הובלות קטנות
החברות הללו כמו כל חברות אחרות הקיימות צריכות להחזיק ברישיון עסק תקף. בנוסף יש צורך לבדוק האם קיים ביטוח על הפריטים שמועברים באמצעות החברה (אם בכלל), אם כן, מה היקף הביטוח ומה הוא כולל בסוגי נזקים שונים. מומלץ מאוד לבדוק את טווח המחירים בקרב מספר חברות (לפחות 3) ולבדוק מה הכי כדאי. אפשר גם להתייעץ עם חברים שגם הם עברו דירה לא מזמן ואולי יוכלו לתת טיפים למציאת חברה אמינה, מקצועית ומהירה.


סדנאות ניפוח זכוכית

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.