דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מובילים זולים

הנה הגיע הזמן לחפש מוביל או חברת הובלות. מה תעדיפו? חברת הובלות שנשמעת כמו עסק שמכבד את עצמו: אין מיקוח בזמן אפס, ההגעה של המובילים בזמן, מגיע מנוף הובלות אם צריך בשביל להתמודד כראוי עם עניין הגובה ועוד לעומת מובילים שמצוידים בעיקר בטנדר ואולי בפועל נוסף שעוזר לו, והמחיר? רק כשמסיימים מבינים מה "הנזק", שלפעמים עלול לצאת יקר.. יקר מדי – כשהוא "שוכח" ארגז או שניים בדרך או מפיל את אחת מקורות הארון החשוב שלכם. שינוע דירות הוא עניין לוגיסטי ולא נעשה מהיום להיום, יש להתייעץ לפני ההעברה מה הדרך הטובה ביותר להעביר את החפצים שליוו אתכם בחיים ושמתוכננים גם ללוות אתכם הלאה.

יש לכם הובלות קטנות?
אם אתם מחפשים הובלות זולות משום שההובלה היא קטנה וכביכול לא מצדיקה הפקה של הזמנת חברת הובלות מקצועית, אז יש מקום לבדוק את העניין שוב. גם אם התם רוצים לאסוף מקרר מהמכרים שלכם בשביל הבית, רצוי לברר מי הסבלים, אם יש יותר מסבל אחד (כדי להתכונן לטיפ), ואיך מתכוונים להעביר את זה – זה עובר דרך ממדי הדלת? החלון? בחדר מדרגות או במעלית?

באיזו קומה אתם גרים?
על פי הקומה שבה אתם גרים, המחיר יעלה או ירד בהתאם. מקומה שלישית או רביעית ומעלה המחירים מתחילים להרקיע שחקים ביחד עם הדירה. זה מתחלק בין הגבהים של עד קומה רביעית, עד קומה שישית, עד שמינית ולמעלה מכך. מסקנה: אולי אתם הייתם צריכים לגור בבית קרקע כדי להקל על ההובלה, אבל עכשיו אם אין מנוף – אין מנוס...

אז מה עושים? משווים!
מי שלא מצא חברת הובלות שעונה לקריטריונים שלו, יכול פשוט לפנות לאתר להשוואת מחירי הובלות. לאחר הזנת הפרטים חוזרות אליו מספר חברות הובלה מקצועיות, ומציעות שירות.לאחר בדיקה מקיפה של כל השירות, מספר השליחים המובילים והמחיר לאחר מיקוח, מגיעים למסקנה – איזו היא המשתלמת ביותר. ליסינג

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.