דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מובילים המלצה
הנה אתם מצאתם דירה תחליפית, אולם המעבר יתקיים רק בעוד מספר שבועות, אז מה עושים? ממתי להתחיל לחפש מובילים אמינים שיזכרו להגיע וגם לא לאחר בו זמנית? התשובה נמצאת אי – שם בלבכם, כשאתם בוודאי יודעים שאת הדברים הטובים לא משאירים לרגע האחרון – אלא גורמים להם לקרות. ברגע שבו אתם כבר קבעתם מועד למעבר דירה, רצוי ליצור קשר עם אחת מחברות ההובלה. איך תדעו מראש כמה ארגזים אתם הולכים לארוז? העניין המהותי הוא הרהיטים ואם צריך למשל לפרק אותם על מנת להעביר אותם. כמות הארגזים תוכל להיקבע בהמשך.

לעשות את זה מסודר
קודם כל – ועוד לפני שמתחילים לארוז, אפשר לעשות רשימה על גבי דף נייר, עם כל הציוד שעובר מהדירה. היות ונדרש לא מעט תכנון, אפשר לפעול בכל יום עוד קצת, וכך גם לא להתעייף או להקלע ללחץ של הספקים, אפילו אם מדובר בהובלות קטנות. ברשימה- רצוי לציין אם יש צורך בשירותים מיוחדים שחברת ההובלות יכולה לספק.

ללחוץ יד ולא "לסגור טלפונית"
הרבה מנציגי חברות הובלה לא עושים את זה, אולם חשוב מאוד להזמין את הנציג של חברת ההובלה אל מקום המוצא של ההובלה ולא "לסגור" עסקה טלפונית, על מנת שיוכל לתמחר את ההובלה של כל הציוד אל מקום היעד באופן מדויק. התמחור כוללה את רמת הקושי להוריד את הציוד הישר למשאית ההובלות. מישהו שאתם מכירים כבר קיבל שירות כזה ממובילי דירות? קחו ממנו המלצה.

יש אתרים מיוחדים שבהם ממליצים
לכל חברת הובלות שמכבדת את עצמה ישנו אתר אינטרנט. בנוסף, ישנם פורומים ואתרים של חברות הובלות, שבהן מופיעות ההמלצות של הלקוחות. רצוי להבחין לא בכל ההרעפות של המחמאות וממטרי ההמלצות – אלא דווקא בכל החסרונות שרשמו, וגם אותם לקחת בערבון מוגבל.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.