דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלה לחברות הייטק
מחזור החיים של חברת סטארט אפ או חברת הייטק קטנה מחייב אותה מדי פעם לעבור מיקום על מנת להתפתח בקצב הנכון. בדרך כלל רוב חברות ההייטק הקטנות מתחילות במשרד קטן וצפוף ומחכות לפריצת הדרך הגדולה שלהם. כשזה קורה אותן חברות צריכות להתאים את עצמם למציאות החדשה לתוספת של עובדים וזקוקות למשרד גדול יותר. לשם כך הן זקוקות לחברת הובלות אמינה וטובה שתוכל לסייע להם לעשות את המעבר בצורה החלקה ביותר.

מה מיוחד בהובלה להייטק
הובלה של חברת הייטק היא איננה משימה פשוטה כמו כל הובלה קטנה אחרת. חברות הייטק גדולות כוללות ציוד טכנולוגי יקר שמגיע לשווי של מיליוני שקלים. בנוסף לכך, הפרויקטים עליהם עובדות חברות ההייטק שוות הרבה מאוד כסף הן בטכנולוגיה והן בשעות עבודה ולכן מעבר או הובלה של חברת הייטק היא פעולה רגישה ביותר הדורשת עבודה מקצוענית כאשר אין מקום לטעויות. בנוסף לכל הציוד יש לעשות פירוק והרכבת ארונות, אריזה של הציוד הרגיש ועוד.

כיצד יש לארוז ציוד טכנולוגי?
על מנת להבטיח שמעבר של חברת הייטק יעבור חלק ללא כל נזקים או פגיעה לציוד היקר, יש לארוז את הציוד של חברת הייטק היטב. לא מדובר באריזה סטנדרטית כמו שעושים בכל הובלה, משום שלכל הציוד הטכנולוגי ישנם מאפיינים משלו וישנם מכשירים שרגישים לחום, ישנם מכשירים שאסור לטלטל ועוד כל מיני מאפיינים שונים. לכן את הציוד הטכנולוגי יש לארוז בקפידה עם חומרי אריזה איכותיים המתאימים במיוחד למשימה הזאת.

מה לגבי ביטוח
לבסוף הדבר החשוב ביותר שיש לוודא הוא ששוכרים חברת הובלות שעובדת ברישיון וחשוב לדרוש לראות את תעודת הביטוח של חברת ההובלות ולבחון אותה באמצעות עורכי דין בכדי שלא יקרו תקלות לא נעימות ונזקים במיליונים ללא כיסוי.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.