דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלות עבור חברות הייטק

לחברת הייטק ישנה הגדרה כוללת, אולם תחת מטריית ההייטק ישנם מקצועות רבים ושונים שעונים להגדרה. מה שבטוח – מדובר במשרד או בעבודה שחובקת בתוכה ציוד ממוחשב לסוגיו, וכך גם עמדות ממוחשבות, ריהוט משרדי ואפילו חפצי אמנות מיוחדים שאותם נהוג לאסוף לעתים כמו תמונות ופסלים. משרדי הייטק מתפתחים במהירות ובדרך כלל גדולים במרחב וכן בכמות החפצים שיש לארוז ולהוביל. ברוב המקרים חברות הייטק נזקקות לשרותי אריזה, שכן אין אינטרס להפעיל את העובדים יותר ממה שכבר הם עושים מסביב לשעון במשך היום. על- כן במקביל אליהם, ניתן להפעיל שירותי אריזה שבאופן מקצועי ידאגו לשלום כל פריט ופריט.

שירותים שונים של שירות הובלה לחברות הייטק
מעבר של חברת הייטק ממקום למקום דורש תיאום עם בעלי מלאכה אחרים שמפרקים וכן בונים מחדש את מקום היעד להעברה. יש צורך בפירוק הרשת במקום והרכבתה מחדש – ממש כמו בכל משרד, כמו גם בפירוק הרהיטים הגדולים שמעבירים. אלו שירותים מיוחדים שחברת הובלות מקצועית מעניקה תמורת תוספת מחיר; השירות ניתן מידי בעלי מקצוע שעובדים בצמוד לחברת ההובלות או תחתיה. בנוסף, בחברות הייטק מדובר בחומרים מסוג רגיש בדרך כלל, ועל כן את הציוד ה"רגיש" ניתן להעביר בנפרד, בעוד מובילי דירות יעבירו את כל שאר הציוד.

מה לעשות עם מערכת ישנה שאין לה כתובת
אתם עוברים משרד והחלטתם להתחדש במערכת כלשהי חדשה? לחברת הובלות ישנם פתרונות איחסון : ניתן לשמור את הציוד הישן בינתיים עד שימצא לו יעוד. חברות ומפעלים עושים זאת – שוכרים חדר מחסן אשר אליו חברת ההובלות דואגת להעביר הכל. הציוד נשמר סביב השעון על ידי חברת שמירה, וכן באמצעות מצלמות אבטחה וחיישני עשן. המקום מנוקה ומטופח על ידי חברת ניקיון – והציוד נגיש בכל זמן לבעליו.

טיסות זולות 

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.