דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מובילי דירות

זה נשמע קל: לקראת יום ההובלה, אנחנו נחפש מובילי דירות קרוב לבית – כדי שלא יצטרכו לנסוע הרבה עד אלינו, אולי אפילו נסתובב ונחפש מבין המשאיות העומדות לצידי הרחוב ולמצוא נהג משאית או נהג טנדר. העסק הזה הרי ממילא יקר, ובסך הכול מדובר בהובלות קטנות במרחק קטן, אז מה כבר יכול לקרות? אנו מנסים לשכנע את עצמנו ש"יהיה בסדר" ו"שום דבר לא יקרה" אם אנחנו נערב גורם שלישי בין החפצים היקרים שלנו, נסמוך עליו שיעביר את החפצים ממקום למקום באמצעות הרכב שלו ואנחנו נשלם לו בסוף. כמה? זה לעולם לא יהיה המחיר שעליו סיכמתם. לפחות לא במקרה זה...

איך למצוא מובילי דירות אמינים?
מתחילים להיערך כמה שיותר מוקדם לעניין. כדי שחברת הובלות תהיה פנויה, רצוי שלא לקרוא לה בדקה התשעים, למרות שתמיד ניתן למצוא אחת כזו. הסיבה להקדמת ההזמנה היא זמן ההיערכות: יש צורך להזמין את נציג חברת ההובלות בהובלה גדולה, על מנת שיוכל לתמחר על פי הנתונים שהוא רואה בשטח ומעבר לנתוני ההובלה היבשים. כשהזמן לצדכם אתם מרוויחים, משום שאם היה מקרה הפוך - חברות ההובלה היו מנצלות את הלחץ בזמנים לטובתן באמצעות מחירים גבוהים. בזמן כזה כאשר שניכם רגועים ונינוחים, ניתן להגיע למשא ומתן לגבי מחירי הובלות, ולבקש את ההסכם בכתב.

איך לקבל המלצה על מובילים?
במידה והזמן לטובתכם, נסו לדלות כמה שיותר פרטים על חברת ההובלה הזו. ידע זה כוח, הכוח לסנן במקרה ושמעתם על מקרה לא רצוי. המלצה על חברת הובלה תגביר את הסיכויים שמדובר בחברת הובלות אמינה, שמבטיחה וגם מקיימת: הגעה בזמן, שירותים נלווים כמסוכם, מחיר כפי שסוכם. כשהעסק עובר באופן נטול פניות וכולם מרוצים, תוכלו להתחיל ברגל ימין בבית החדש. 

טיסות זולות

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.