דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
סוגי הובלות

הובלות רהיטים, חפצים, מכולות כמו כל דבר אחר, דורשת פרוצדורה לא קטנה. מי שמנסה לחסוך בכסף לעתים משלם סכום רב לאחר שנאלץ להתמודד עם בעיות בהעברה כמו בריאות של סבלים, פתרונות לוגיסטיים להכנסת כל הציוד בגובה, זמן יקר שעלול לעלות ביוקר, דלק רב ממקום למקום כשיש טנדר קטן להובלות שלא מספיק לכל הציוד. עדיף לשלם לחברת הובלות שתעסוק בסוג ההובלה הרלבנטי אפילו אם זה מעבר דירה מיידי. ישנם סוגים שונים להובלות, כשלכל סוג של הובלה יש היערכות אחרת, ואפשר להתחיל רגע אחד קודם כדי שההובלה תעבור ללא בעיות.

אילו סוגי הובלות ישנם?
בהובלת משרד, הציוד המועבר ברובו ריהוט משרדי וציוד אלקטרוני. על- כן, לפני שפונים לאריזה, יש לפרוק את המכשירים מהרשת ומהחשמל באופן מסודר ובמחשבה תחילה. שיטות אלו לאריזה ידועות ונעשות בידיהם המיומנות של אורזים מקצועיים שעושים שרותי אריזה מיוחדים למשרדים. בחברה שיש בה ארכיון וניירת, ישנם ארגזים רבים וחשוב לשמור על סדר החפצים. בהובלה לחוץ לארץ יש לסדר בנוסף גם עניינים בירוקרטים ויש עניין של כמויות מורשות להובלה בים או באוויר. הובלת דירות לעומת זאת היא הפשוטה מכולן יחסית, אולם ישנן קשיים שעלולים להיערם: גישה לא נוחה, דירה בגבהים, חפצים כבדים כמו מקרר, מכשירי חשמל ועוד פריטים.

איזו חברת הובלות מתאימה לסוגי ההובלה?
חברת הובלות מצוינת מצוידת במיטב האביזרים לכל סוגי ההובלה, ואף אם מתעורר צורך בהובלות מנוף, ישנה היערכות לכל מצב. בחברת הובלות מומלצת ישנה כמות סבלים ככל שצריך, כמות משאיות על מנת להעביר את כל הציוד בבת אחת, אמצעי שינוע כמו מלגזות ועוד. בין השאר ניתן למצוא גם אנשי מקצוע מיומנים במלאכת האריזה, פירוק רהיטים וחיבור לחשמל.

קורס ניפוח זכוכית

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.