דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
שינוע דירות
אין כמו התחלות חדשות. אולם התחלה ברוב המקרים מלוות גם בסוף של משהו, וכאן הפרידה ממקום אחד והמעבר לשני דורשים מעמנו אנרגיות רבות יותר מתמיד. מיון וסינון חפצים למעבר ופרידה מדברים שליוו אותנו חיים שלמים לטובת המקום החדש, פרידה משכנים, מהרגלי הנסיעות שלנו הביתה, ולבד מאלו ישנם סידורים שונים – אריזה, ניקיון וצביעה, ועוד. רוב הסיכויים שאין ברירה, חייבים להזמין שירות הובלות לשינוע דירות, כדי להוביל את הארונות הכבדים והשולחנות, הספרייה, מכשירי החשמל בבית, הארגזים ועוד.

מעבר חלק ורגוע
איך עושים שהמעבר יהיה רגוע ולא עמוס יותר ממה שהוא? הדבר הטוב ביותר הוא להתחיל זמן רב לפני מועד המעבר, בסדר שבו אתם אורזים את הדברים הכי פחות שימושיים לכם ראשונים, עד ליום המעבר שבו אתם משאירים לכם את הפרטים הבסיסיים (מברשת שיניים, בגדים ליום המעבר וכדומה). עתה לרמה הלוגיסטית – ישנן חברות להובלה רבות אשר תשמחנה להתחרות על משימת ההובלה, אולם למצוא את הטובה והאמינה מכולן שתוכל לבספק לכם את כל השירותים הנדרשים במקום אחד, לא מוצאים מהר. רצוי לבדוק מראש את חברת ההובלות על- פי המלצות, וגם על- פי סוגי ורמת שירותים. אם אתם זקוקים לחברה שיש לה ידע בשינוע דירות, כלומר – הובלה בעזרת מנוף, מלגזות לפינוי מהחצר או לסחיבה מהכניסה למשאית, משאיות בטיחותיות שיש בהן מספיק מקום להכל וסבלים אמינים וחסונים- חשוב לבחור את זו שיש לה ותק וניסיון רב.

מדוע ותק וניסיון חשובים?
למרות שחברת הובלות אמורה לקיים את החוזה כמו שעון שויצרי, ישנו צורך בפתרונות שוטפים בשטח, כמו למשל רכב שחוסם את מקום הצבת מנוף ההובלה, כמות ארגזים שאינה מספיקה או אפילו פקקים בכביש. חברה ותיקה כבר סייעה בעבר לאחרים להפוך את ההובלה לפשוטה וטובה במציאת הפתרונות גם עבורכם.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.