דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלות פסנתרים

הובלת פסנתר חייבת להיות עניין מחושב מראש, תוך שמירה על כלי הנגינה לפני ההובלה, במהלך ההובלה וגם לאחריה, כאשר נקבע לכלי הנגינה המיקום הקבוע בו ינוח הפסנתר. היות ולכלי זה מיתרים העלולים להיות מושפעים מתנאי מזג האויר וכן גם העץ. ידוע, כי לא מציבים כלי נגינה ליד קירות חיצוניים, בפרט כאשר הכלי קולט שינויים במזג האויר בקלות – חום ולחות הינם הגורמים העיקריים הגורמים לנזק הכלי – גם לא ליד חלון. רצוי לשקול את מיקומו, ולא להזיז אותו פעמים רבות כדי שלא לקלקל את כיוונו. מחירי הובלות של פסנתרים משתנים מהובלה להובלה על פי קריטריונים קבועים מראש.

כיצד למצוא חברת הובלות להובלת פסנתר?
הובלת פסנתר נעשית בדרך כלל בנפרד, על ידי חברת הובלות מקצועית שיכולה לספק את התנאים להובלת הכלי מבלי לפגום בו או בסביבה. על- כן, גם כשמדובר בהובלת פריט בודד, רצוי להזמין שירות של הובלות קטנות מידי חברות ההובלה הגדולות. עלות ההובלה תלויה במשקל ובגודלו של הפסנתר (פסנתר – קיר או פסנתר – כנף?) כדי לקבל מחיר הוגן מול שירות, רצוי לערוך השוואת מחירי הובלה, ובאותו זמן שבו משווים מחירים ניתן גם להשוות את תנאי ההעברה. השלב הבא בסינון הוא בירור כלי ההעברה העומדים לרשות חברת ההובלות, והשלב האחרון והסופי יהיה המלצה על חברת הובלות זו או אחרת, כדי להשלים את שלב האמון.

ביטוח הובלת פסנתר
כל חברת הובלות גדולה מבטחת את החפצים אשר עוברים דרכה. זה לא אומר שבקרות יצירת נזק לפסנתר או לסביבה תקבלו את מלוא ערך הנזק שנעשה. הביטוח אומר שישנו ערך של השתתפות עצמית מינימלית. ערך זה מסמן את תקרת הסכום שתיאלצו לשלם באם אתם תובעים את הביטוח. בדקו מהו הסכום שתחלקו והאם כדאי לכם להפעיל את הביטוח – פעמים רבות ערך הנזק אינו עולה על סכום ההשתתפות העצמית ואינו משתלם.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.