דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלת פריט בודד

לא פעם אנו ניעזר בחברת הובלות לא בהכרח בכדי להוביל דירה שלמה. לעיתים נרצה לעשות הובלת פריט בודד בלבד שדורש התייחסות מיוחדת כגון פסנתר, מקרר, סלון, שולחן מאסיבי או ספרייה. חברות ההובלות ברחבי הארץ מעניקות שירותי הובלות קטנות וגדולות כאחד ורבות מהן מתמחות בהובלה של פריטים בודדים שדורשים יחס מיוחד ומעניקות שירות מקצועי, אדיב ואמין. רצוי להזמין את שירותיה של חברת הובלות ולא לקחת פרויקטים מעין אלו על עצמכם, כפי שיפורט במאמר הבא.

הובלות כבדות של פריטים בודדים
כך למשל הובלה של פסנתר דורשת פירוק שלו בלי לפגוע במיתרים שלו ובכיוון שלו וכן הרכבה שלו מחדש. כמו כן הובלה של מקרר דורשת מציאת זווית נכונה בדלת ובחדר המדרגות בכדי להוציא ולהכניס אותו ולמקם אותו במקומו החדש. הובלה של מקרר לא יכולה להיעשות ע"י כל זוג ידיים חזקות, צריך לדעת את הטכניקה הנכונה ואת אופן ההחזקה הנכון בכדי לא לפגוע במקרר ולא לפגוע בגוף. גם אם החלטתם לרענן קצת את הבית ולהוביל ספה חדשה הביתה, אך אתם גרים בקומה אחרונה בלי מעלית, רצוי להשכיר את שירותיה של חברת הובלות.

מדוע כדאי להשכיר חברת הובלות לפריט בודד?
גם אם מדובר בהובלות קטנות שכוללות מעט פריטים רצוי מאוד לשכור חברת הובלות מקצועית. לא פעם מדובר בהובלות מאוד כבדות שדורשות התייחסות מיוחדות ואופן הובלה ספציפי. לא תמיד הוואן של החבר יהיה מספק עבור הובלה של פריטים גדולים שדורשים התייחסות מיוחדת. כך למשל פסנתר דורש עטיפה מיוחדת ותחזוקה מיוחדת ולא ניתן לסחוב אותו ואת רכיביו סתם כך באוויר הפתוח, שכן זה יכול לפגוע בכיוון שלו. כמו כן סחיבה של פריטים בודדים כבדים בידיים לא מיומנות יכול להוביל לפגיעות פיזיות קשות מאוד שתתחרטו עליהם בהמשך.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.