דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלות לעסקים
רגע לפני שמעבירים את העסק, חשוב למצוא חברת הובלות אמינה שמסוגלת לעמוד בתכתיבים של העברה מקצועית. ככל שמדובר בעסק, מדובר בגורם שיש לו לוח זמנים נוקשה וסידורים רבים שאמורים להשתלב באותה תקופה עמוסה של העברת משרד: כשמדובר במשרד קטן או גדול או בהובלות במרכז כמו בהובלות בכל מקום אחר - אין שוני בסוגיית העמידה בלוחות הזמנים  משום שכל עיכוב קטן עלול לגרור נזק גדול – אם מוביל מסוים לא מופיע בשעה היעודה כנדרש ממנו ולפעמים על פי חוזה חתום מראש, יתכן ויהיה צורך בשינוי תכנון לוח הזמנים הכולל לבעלי מלאכה אחרים שקשורים באותה ההעברה.

צרכי העסק מול שירות חברת הובלות
עסקים שמעוניינים להיות ערבים לשלום הציוד שלהם כמו גם לתקינות העברת המשרד, יתקשרו עם חברת הובלות גדולה, אשר לפעמים נמצאת בפריסה כלל ארצית. היתרון שבחברת הובלות על פני "מאכרים" שעוסקים בהובלות קטנות הינו גדול: ישנו ביטוח בהובלות הכלול בהליך וניתן למצוא אותו בחוזה ההובלה. רצוי לתת תשומת לב לסעיפי החוזה, ולוודא כי סעיף ההשתתפות העצמית סביר ומאפשר פיצוי הולם לכל תקלה אפשרית ובשעת הצורך – בררו כי חברת הביטוח מוכרת וקיימת. כן חשוב לוודא כי כל מה שסיכמתם עליו – כמות וסוג הפריטים להובלה, שעת ההתייצבות והאמצעים לשינוע דירות נמצאים בו, וכמובן גם המחיר הסופי.

איך למצוא חברת הובלות אמינה?
אם יש ברשותכם המלצות, תוכלו להסתייע בכך מראש. ניתן אפילו לעשות השוואת מחירי הובלה בין כל החברות (רצוי לברור 2-3 חברות) ויש גם אתרי אינטרנט העוסקים בהשוואת מחירי הובלות מסוגים שונים ובמקומות שונים בארץ. ודאו כי חברת ההובלות הרצויה פעילה זמן רב ובעלת ניסיון מוכח – היעזרו בשירותים הנוספים שיש לחברה להציע, כמו שירותי אריזה, אחסון ועוד.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.