דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הוט ומעבר דירה

עוברים דירה למשכן חדש? מה עם הציוד של הוט? הטלוויזיה, הטלפון, האינטרנט – את כל אלו עליכם להעביר למשכן החדש בצורה יעילה ונוחה. בין אם החלטתם כי ברצונכם להפסיק את השירותים הללו ובין אם החלטתם לעבור לאחת החברות המתחרות, כדאי שכבר היום תטפלו בכל הנושאים הנוגעים לציוד של הוט.

אז מה האופציות שעומדות על הפרק?
חברת הוט מאפשרת לכם ליצור עמה קשר באופן דרך באמצעות אתר האינטרנט של החברה. כל שעליכם לעשות הוא, למלא את פרטיכם ולבקש כי נציג הוט יחזור אליהם עם כל הפרטים על העברת הציוד. נציגי החברה מבטיחים ליצור עמכם קשר מידית.

כמה עולה לי שירות העברת הדירה של הוט?
חברת הוט יציעו לכם שירות העברת ציוד ללא תשלום, וזאת תוך מתן מספר הטבות ומתנות לאלו שעוברים דירה. הוט מתחייבת להקל עליכם בהוצאות הכספיות אותם אתם מוציאים לאורך תקופת העברת הדירה ועל כן מצ'פרים אתכם בשלל מתנות. בין היתר יציעו לכם מתנות כגון: פיצות משפחתית בהנחה, סרט קולנוע במתנה, הנחות ברשתות מזון ועוד.

כמה זמן לפני העברת הדירה כדאי לפנות אליהם?
שבועיים לפני מועד העברת הדירה, יש ליצור עם הוט קשר, או באמצעות הטלפון או באמצעות אתר האינטרנט. פניה אליהם במועד קצר יותר, לא יאפשר להם לספק לכם את השירות באופן היעיל ביותר.

מה עם שידרוגים ושינויים בחבילה?
בין היתר יצעו לכם נציגי הוט, לשנות את חבילת ההתקשרות עמם וזאת תוך התחשבות בתנאים החדשים של הדירה החדשה. האם אתם זקוקים לשירותי טלפון? האם אתם זקוקים לממיר נוסף? כל אלו יקבלו מענה מיידי.

ואם אני רוצה להתנתק מהוט לפני מעבר הדירה?
כדאי שתתקשרו אליהם במועד המוקדם ביותר. במידה ואתם נמצאים בחבילה לתקופה קצובה, תאלצו לשלם סכום פיצוי על שבירת החוזה. במידה ולא כך הדבר, יתאפשר לכם לעזוב את החברה, אבל לא לפני שתקבלו שיחה או שתיים מנציג שימור הלקוחות של החברה, דבר שיכול לעיתים לשנות את רוע הגזרה על הוט.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.