דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
טיפים לבחירת חברת הובלות בחיפה

חברת הובלות היא אחת החברות החשובות ביותר בחייכם. היא יכולה להיות זכורה לכם לטובה או ממש לרעה, תלוי אם החיים החדשים שלכם בדירה החדשה יתחילו ברגל ימין ובצורה חלקה או עם חבלות רבות לתכולת הדירה שלכם. הנה כמה טיפים לבחירת חברת הובלות בחיפה בצורה נבונה.

חברת הובלות מוכרת ומומלצת

חשוב מאוד לבחור בחרת הובלות מוכרת ומומלצת. ברגע שבוחרים חברת הובלות שאינה מוכרת אתם למעשה הולכים על עיוור. ככל שהחברה יותר מוכרת ויש לה שם גדול יותר בשוק, היא תרצה לשמור עליו יותר. זה קו מחשבה שאתם חייבים לאמץ כי זה מה שמניע חברות להתנהג יפה ללקוחות שלה. שירות טוב הוא לא רק שירות טוב ואולי זה יפתיע אתכם, אך גם לא רק שירות בטיחותי. שירות של חברת הובלות שמעלה חיוך על הפנים הוא זה שדואג לכם לטיפים הקטנים ביותר להובלה גם מחוץ לתחום האחריות שלה, וכך למעשה חשוב לבחון את ההמלצות מלקוחות קודמים לפני הבחירה בה.

חברת הובלות אמינה עם אחריות

לחברת הובלות בחיפה יש ערך אחד שהיא חייבת לעמוד בו ואם לא, אין לה מה לחפש בשוק. העמוס הזה. הערך הזה הוא האמינות. ללא אמינות יהיה קשה מאוד ללקוח לסגור הובלה על סך אלפי שקלים, אך השאלה במה האמינות הזו מתבטאת. האמינות יכולה להתבטא בהמלצות מכל עבר, ברושם ראשוני טוב שהחברה יוצרת כבר משיחת הטלפון הראשונה וכמובן גם באחריות שהיא מספקת. אי אפשר להוביל דירה שלמה, לא בחיפה ולא בשום מקום אחר, ללא אחריות. אם אין אחריות החברה למעשה אומרת לכם "אנחנו לא בטוחים שאנו יכולים להוביל את הציוד שלכם בלי להרוס אותו" וזה לא מקובל.

חברה שמציעה את כל השירותים

כל חברת הובלות צריכה להציע ללקוחות שלה את כל השירותים. יכול להיות ששירות אחד לא יישמע לכם רלוונטי אך בהמשך תגלו שהוא רלוונטי. יכול להיות שהחברה תשכנע אתכם שהוא לא רלוונטי אך ורק בגלל שאין לה אותו. האם שירותי מנוף חשובים מאוד במהלך ההובלה? לא תמיד, אך תמיד עושה רושם שלחברה יש שירותים כאלו, זה אומר משהו עליה כחברה. האם שירותי אריזה חשובים? בוודאי שכן, אך יש חברות שלא מספקות את השירות הזה וישכנעו אתכם שזה בזבוז כסף. בכל מקרה חשוב מאוד לבחון את כל השירותים שלה, כולל שירותי אחסון, כי זה חלק מהשוואה בריאה.

המחיר הוא בכל זאת אחד השיקולים

המחיר הוא אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר אך בכל זאת בחרנו בכותרת לספר לכם שבכל זאת יש להתחשב בו. מדוע? כי בכל זאת מדובר בפרמטר שמבלבל הרבה אנשים. תקופת מעבר דירה היא תקופה לא פשוטה, היא יקרה מאוד וההוצאות נדמה שרק גדלות עוד ועוד. לכן המחיר הופך להיות אחד הפרמטרים החשובים ביותר ובפעמים רבות גם החשוב ביותר. לכן חשוב להסביר כי גם הוא פרמטר חשוב אך לא החשוב ביותר, אי אפשר לייחס לו את רוב ההחלטה כי בסופו של דבר הבדל של כמה מאות שקלים למען הבטיחות והאחריות היא לא דבר הגיוני לעשות.

תבחרו את החברה זמן רב מראש

עוד טיפ אחד חשוב שאתם חייבים להפנים ואולי הוא זה שיהפוך את כל שאר הפרמטרים לרלוונטיים, הוא מועד הבחירה. יש אנשים שחולמים בהקיץ ובטוחים שחברות ההובלות יחכו להם. חברות ההובלות עובדות בלוח זמנים עמוס מאוד ויש סיכוי שתישארו ללא הובלה כלל. במקרה הטוב יותר תישארו עם חברת הובלות שלא לטעמכם כי החברות הטובות והמומלצות ביותר בשוק כבר תפוסות. לכן תשריינו את ההובלה זמן רב מראש.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.