דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מובילים דירה

חווית מעבר הדירה- לעבור דירה זו בהחלט חוויה. אמנם התוצאה הסופית יכולה להיות נהדרת ומרגשת אך האריזה, המעבר ושאר ההטרדות מסביב יכולות להתיש כל אחד ואחת. על כן, נעשה רשימות אין ספור על מנת שאותה חוויה תתבצע על הצד הטוב ביותר, המאורגן ביותר והכי חשוב- המהיר ביותר. אחד השלבים הסופיים איתם נאלץ להתמודד יהיה שלב ההובלה וכדאי לעשות זאת עם חברת הובלה מקצועית.

פרטים שנרצה לציין למובילים
כשנחפש חברת הובלה בשוק הרחב המציע היום כל כך הרבה אופציות, נרצה לציין לעצמינו מספר דברים שחובה לפרט למובילים אותם אנחנו רוצים להעסיק ליום מעייף זה. חשוב להגיד באיזו קומה אנחנו גרים אם מדובר בבניין קומות ולא בפרטי, האם יש מעלית (כולל גודל המעלית לערך), האם יש ריהוט כבד (מקרר, מכונת כביסה, מדיח כלים וכדומה) ולהסביר פחות או יותר מה תכולת הדירה מבחינת ספות, מיטות וכו'. בנוסף, סביר להניח שנצטרך לציין מספר ארגזים.

השוואת מחירים של מובילים
היום נראה בכל מקום הצעות מחיר המתפרסמות באינטרנט שנראות מושכות עין מאחרות מאחר ומדובר במחירי מבצע כלשהם מה שמביא אותנו לסגור עסקה עם חברה שלאו דווקא הביעה לנו את הטוב ביותר. לעיתים קרובות מדי נוכל למצוא שבדיוק כמו כל מחיר מבצע אחר, גם כאן מסתתר מחיר נוסף. סביר להניח שמחיר המבצע המוצע מדבר על הובלה מסויימת אך ברגע שנזכיר שאנחנו גרים בקומה עשירית עם מעלית קטנה ויש יותר ממכשיר חשמלי כבד אחד שצריך להוביל, נראה את המחיר האמיתי. רצוי תמיד לברר לפרטים.

עשינו את הבחירה הנכונה
אם נעקוב אחר כל הפרטים שציינו כאן, סביר מאוד להניח שהכל יסתיים בשלום בבית החדש אליו אנחנו עוברים. חשוב לחפש מידע על המעבירים, כמה זמן הם במקצוע והאם יש עליהם המלצות  מהובלות אחרונות ולקוחות מרוצים כמו שאנחנו רוצים להיות. כשאנחנו מדברים עם איש התקשורת של החברה בטלפון נוכל להבין אם התקשורת איתו טובה ושאף אחד לא מסתיר מאיתנו משהו בעניין ההובלה ככלל והמחיר בפרט.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.