דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלת דירה בקלות

קשה מאוד לעבור דירה בקלות אם עושים את זה לבד. העניין כרוך בלחצים פיזיים ונפשיים כאחד לעתים קרובות. הלחץ להספיק את כל ענייני המעבר מבלי לשכוח כלום – במיוחד כשהעניין תלוי באדם אחד בלבד או שניים, אינו מוצדק פעמים רבות; הריבים המשפחתיים בעניין, הניסיונות להשיג רכב של חברים כדי להעביר את ה"פרויקט" הזה ממקום למקום ולבסוף – נחיתה שאינה ממש רכב לאחר יום ההובלות שוב בשגרה היום – יומית ובעבודה. כשמדובר על משהו חד פעמי, רצוי שתקדישו לנושא מעט מחשבה ויותר יישומים – הזמנת חברת הובלות שתטפל בצדדים הרבים שבהובלה.

הקלות הבלתי נסבלת של ההובלה
אולי חוויתם בעבר אירוע הובלה טראומתי, אבל עכשיו אין שום סיבה שזה יקרה שוב. נכון, ישנן ממילא הוצאות כה רבות על נושא המעבר שאולי הפסקתם כבר לספור, כשמוביל עלול להיות פריבילגיה יקרה מדי. כשאל המשוואה מצטרפים רהיטים גדולים וכבדים, זה מה שמטה את הכף. רצוי להזמין שרותי חברת הובלות, ולהשאיר להם את ההתמודדות עם הכול.

איך להזמין חברת הובלות מתאימה?
ראשית, ניתן לעשות השוואה בין מחירי חברות הובלה. ההשוואה אומרת למעשה שמשאירים פרטים בטופס מקוון, ושתי חברות ההובלה חוזרות אל הלקוח עם הצעות מתאימות. כמובן שאין להתפתות לסגור עסקה בטלפון – בוודאי לא לפני שנציג החברה מגיע לביתכם, רואה את כמות הציוד ואת יכולות התנועה בשטח וצרכי השינוע דירות – רק אז יציע לכם הצעת מחיר שאותה תקבלו בכתב בלבד.

לסגור על מחיר הוגן
כמובן, אין איך להשוות מחירים עכשויים בהובלת דירות אם לא לוקחים מספר הצעות גם יחד באותה התקופה. יתכן ששינוי בעונת ההובלה יוסיף או יגרע כמה מאות – יש כמה פרמטרים לחישוב מחירי הובלה שמשחקים במשחק, ורצוי הבין מה הם, ואולי אפילו להתמקח עליהם.


טיסות זולות
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.