דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלות לדירה באמצעות חברת הובלות

הגיע הזמן שבו חייבים לפנות את הדירה ואתם לא יודעים לאיפה לפנות? המוביל הקודם שלכם אכזב אתכם, אין לכם כסף מיותר להובלות אולם עכשיו אתם מעדיפים הובלה איכותית ו"על בטוח"? יש כל כך הרבה חברות להובלות וזה כנראה מה שהופך את החיפוש לכל כך קשה. אפילו חיפוש במנועי החיפוש יוביל לכל כך הרבה תוצאות, שאתם בודאי לא תדעו מאיפה להתחיל. הדבר הטוב ביותר לעשות בשלב הזה, הוא צמצום אפשרויות: האם אתם זקוקים להובלת פריט בודד? האם להובלה של מספר רהיטים גדולים בלבד? האם להובלת דירה שלמה?

סינון של חברות הובלה
לכל סוג של הובלה יש להזמין חברת הובלות בהתאמה; הובלה מהקומה החמישית תצריך ציוד נוסף מאשר זוג סבלים ונהג, או שמזנון ענק שלא ניתן לפרק אותו מצריך ציוד מיוחד (מנוף הובלות). קודם כל רצוי להצמד לצורך – מה באמת צריך? האם צריך ארגזים נוספים? אפשר לקבל שירות כזה מחברת ההובלות. האם יש עוד שירותים שיחסכו לכם זמן ומאמץ? כך תוכלו להתגלגל מהר יותר אל חברת ההובלות הנכונה לכם.

היכן למצוא חברת הובלות מתאימה?
ישנם מנועי חיפוש באינטרנט המיוחדים לחברות הובלה. הם כבר עשו את הסינון הראשוני שבו חברת הובלות מסוגלת לענות על הנתונים הראשוניים שהוזנו לטופס. לאחר שעלו מספר תוצאות, בוררים אותן באמצעות המלצות של לקוחות, ורצוי לקחת את הביקורות הרעות דווקא, אולם להתייחס לכן מנקודת מבט כללית – יכול להיות שאחד מתוך אלף חווה חויה לא נעימה, השאלה איך החברה יצאה מזה.

האם ישנה התמחות להובלות מסוימות?
כן, ישנן חברות הובלה מיוחדות שמנוסות בהעברת פריטים מיוחדים, כמו למשל העברת פסנתרים, עצים או עציצים. חברות ההובלה הללו תדענה איך להעביר באחריות את הפריט היקר ללבכם שהוא כל כך חשוב לכם עד שאתם מזמינים הובלה מיוחדת לצורך העניין.

ניתן לקרוא גם על סדנאות לניפוח זכוכית
 

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.