דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
סוגים שונים של הובלות

אמצעי הובלה- הובלת מטענים הינה מן המקצועות העתיקים בעולם. בעבר הרחוק נעזרו בבעלי חיים כדי להעביר סחורות ממקום אחד למשנהו, ובמקומות שבעלי חיים לא הגיעו, האדם היה אמצעי השינוע. הובלות ימיות גם הן עתיקות יומין, ולמעשה גילוי יבשת אמריקה נעשה בעקבות משימת סחר שמטרתה הייתה הודו. כיום אמצעי ההובלה הם מגוונים הרבה יותר וזאת בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית הרבה. גם השינויים בהרגלי החיים והצריכה יצרו צורך באמצעים שונים להובלה ביבשה, באוויר ובים. יש היום אמצעי הובלה לכל סוג של מטענים, כמו: מזון, תרופות, חומרי גלם ואפילו איברים להשתלה. 

הובלה יבשתית
סוג ההובלות הנפוץ ביותר בעולם. אמצעי ההובלה מגוונים וכוללים את כל סוגי התחבורה היבשתית. הנפוצה שביניהם היא הובלה בעזרת משאיות. יש סוגים שונים וגדלים שונים של משאיות. משתמשים בהן להובלת סחורות וציוד ובהתאם לצורך, יש משאיות להובלה בקירור. מיכליות להובלת נוזלים, משאיות פתוחות להובלת מכוניות וסגורות להובלת מזון, בגדים ועוד. לעיתים עולה המשאית הטעונה לאוניה וממשיכה דרכה ליעדה מעבר לים. כמויות גדולות ניתן להעביר בעזרת רכבות. יש מפעלים שהרכבת מגיעה עד למסופי השינוע שלהם, ובאחרים ההובלה עד לתחנת הרכבת וממנה נעשית במשאיות.

הובלה ימית
הובלה תוך שימוש באוניות. זו למעשה ההובלה למרחקים ארוכים העתיקה ביותר. עוד לפני המצאת הגלגל, ניצל האדם את כושר הציפה של העץ כדי להעביר דרך ימים ונהרות סחורות ממקום למקום. במשך השנים השתכללו אמצעי ההובלה הימיים ויש היום אוניות שגודלן כגודל כפר ואשר מובילות מיליוני טונות של סחורות בהפלגה אחת. החיסרון היחידי של הובלה ימית הוא משך זמן ההובלה, אבל גם הוא הולך ומצטמצם. השימוש באמצעי הובלה ימית נפוץ בעיקר להובלת דלק- המניע את העולם- הובלת רכב בין מדינות, הובלת סחורות במכולות. יש אפילו אוניות המסוגלות להשיט רכבות שלמות על תכולתן.

הובלה אווירית
הובלה אווירית היא החדשה מבין אמצעי ההובלה המצויים וקיימת פחות ממאה שנים. יתרונה העיקרי הוא מהירות התגובה של אמצעי זה. ניתן להעביר מוצרים מיבשת ליבשת תוך זמן קצר. בגלל עלויות התפעול הגבוהות, אמצעי זה הוא יקר אבל יש שירותים שלא ניתן היה לבצעם ללא הובלה אווירית, כמו למשל העברת איברים להשתלה. הובלה אווירית גם קיצרה משמעותית את זמן המשלוח של דברי דואר, היא מאפשרת העברת סחורות מהירה ויש היום מטוסים המסוגלים להוביל מאות טונות של ציוד. בתקופת מלחמת יום כיפור, מטוסי תובלה הטיסו טנקים מארצות הברית לישראל.   
 

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.