דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלת דירות בדרך המקצועית
כל אחד במשך חייו יכול לעשות מעבר לדירה חדשה מספר פעמים, לכן סביר להניח יהיה שימוש בעזרתה של חברת הובלות בכל פעם מחדש. כל אחד שעובר למקום חדש יכול להיות בעל מילה מסוימת בנוגע לעניין – הוא יוכל להמליץ לחבריו על חברת ההובלות שהסתייע בה, או להגיד שעדיף להתרחק משירותיה. המשפט השגור: "נהנית? ספר לחבריך" הופך להיות הסיסמה השגורה גם בחברות השירות להובלות על גבי לוחות מודעות. זו הסיבה שישנו אינטרס רב לחברת הובלות לפעול באופן מקצועני ולהוכיח זאת בכל פעם מחדש. השאלה שעולה היא איפה מוצאים כאלו חברות מקצועניות?

הובלות קטנות – גם באמצעות חברת הובלות
אם בעבר המשפחה הייתה מסייעת במעבר פריטים קטנים, הרי שהיום פעולת המעבר ביחד עם חברת הובלות הפכה להיות אינטגרלית. השירותים שחברת ההובלות מספקת הם מקצועיים ופותרים את המשימה בתוך יום אחד – לדוגמה כשישנן הובלות עם מנוף, או שירות לאחסון פריטים בדירה שעוד אין מקום להכניסם הבייתה – אלו חלק מהדברים שקשה למצוא להם פיתרון לבד.

שיטת "הכול כלול"
בחברת הובלות אחת אפשר למצוא את כל השירותים שמתחרזים עם ההובלה. משירות אריזה, פינוי הדירה להעמסה למשאית או לשירותי החסנה, פירוק רהיטים והרכבתם ביעד החדש, צביעת דירות ישנות וחדשות וניקיון בבתים, ואפילו שירותי הדברה, ייעוץ בעיצוב הבית ועוד. כל אלו חוסכים זמן וכסף בחיפוש אחר אנשי מקצוע בודדים ומאפשרים שהמעבר יהיה מהיר וקל.

הצעת מחיר מסודרת
המחיר ידוע מראש, וזה גם יתרון בהובלה מקצועית. אתם יודעים מראש בדיוק כמה סבלים מגיעים (בשביל הטיפ), כמה שעות יעבוד המנוף, אתם יודעים שיש לכם ביטוח שמכסה נזקים שקורים בדרך לרכוש ויכולים לישון בראש שקט שמדובר בגוף עם משרד, ולא טנדר שהמשרד שלו הוא בסלון המכונית.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.