דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלות באמצעות מכולות
מכולה היא שטח סגור לאפסון חפצים, וכאשר סוגרים אותה ניתן למנוע כניסה של מים או אש למשל, מצד שני – לא ניתן למנוע חדירה של לחות. המכולה היא דרך נוספת להובלה כמו שמובילים באמצעות מנוף או טנדר. העניין במכולה הוא שיש לה נפח גדול, היא נטענת על גבי משאיות מיוחדות שבנויות לכך ואפשר אף להעביר מטען של בית שלם או משרד בתוך מכולה, ולהעביר אותו דרך ספינה אל מעבר לאופק, על משאית או על רכבת. אדם המעביר ציוד באמצעות מכולה משלם על כל נפח, ואם הוא חולק אותו עם עוד אדם – ניתן להתחלק בנפח.

פתרונות אחסון
ארגון יעיל במכולה יכול לפתור בעיות רבות במעברים, להובלות ואחסנה. החפצים נותרים במכולה והתשלום על תקופת האחסון בשכירות. סידור יעיל של המכולה יכול לאפשר הוצאה של חפץ בודד בנקל. ישנו צוות שיכול לסייע לסדר את התכולה ולמיין אותה על פי הסוג. המכולה היא פתרון מצוין לסוחרי סחורות מעבר לים אשר מייבאים סחורה ועדיין לא מספקים אותה לחנויות.

מידות של מכולות
יש מידות רבות למכולות והן תתאמנה לנפח הסחורה או החפצים שמועברים. הנפח נמדד ביחידות TEU  (Twenty foot Equivalent Units). יחידה אחת של TEU שווה לנפח של 38.5 מטרים מעוקבים, מידתה של מכולה אחידה. בכל מקרה, הובלות באמצעות מכולות נחשבות לזולות ולנוחות מאוד  - הן מציעות אופציה לקירור באמצעות מנוע מיוחד ולשמירה גם על חפצים עדינים.

מי עושה את ההובלה במכולות?
ישנם נהלי הובלה מיוחדים למכולות, ובדרך כלל מי שמתעסק עם עניין ההובלות הזה הינו חברות שילוח בין לאומיות שנמצאות בנמלים ובשדות התעופה. כל מי שעוסק בכך חייב להכיר את הנהלים בהובלות הללו ואת התקנים הלוגיסטיים שמצורפים אליהם.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.