דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלות סטודנטים
סטודנטים הם ה"עם" שעובר אולי הכי הרבה פעמים דירה – מחליפים בגלל הקרבה למקום הלימודים, למקום העבודה, לאימא ולאבא או סתם כי העלו לכם פתאום את שכר הדירה. עם כל העול שיש לסטודנטים לסחוב על הגב, ספק אם נשאר עוד כוח להוסיף עליו גם את ההובלות. יש מי שלוקח את הטנדר של אבא ומעביר עם חברים, ויש מי שיחפש את ההובלה הזולה ביותר שנמצאת בסביבה. העניין עם זה הוא שהובלה זולה יחסית בדרך כלל מסתיימת בפעולת סחיטה שקטה של המוביל כשידו על העליונה, והוא דורש עוד כסף כדי להעלות את ה"פקלאות" לדירה כי "זה כבד".

איך להעביר בזול את הדירה?
כשלסטודנטים אין הרבה כסף בכיסים, הריהוט מינימליסטי ואין הרבה מה להוביל בדרך כלל וזה דווקא יתרון בהובלות, כי תמיד אפשר להזמין הובלות קטנות או להזמין הובלת סלון בלבד, כשאת כל השאר אתם מובילים. כידוע, המחירים הולכים ומצטמצמים כשיש פחות חפצים וכובד – ואפילו הארגזים שתקבלו מחברת ההובלות הם בחינם.

איך מאתרים חברת הובלות זולה?
ישנן חברות מיוחדות להובלת דירות לסטודנטים, והמובילים האקלקטיים יוכלו לסדר מחיר נוח יותר, כלומר – כזה שנשמע זול במיוחד ואח"כ מעלים (אנחנו מכירים את הטריקים האלו, כשהמחיר כבר לא סופי, ובכל מקרה צריך לשלם גם לסבלים טיפ). חשוב לאתר חברת הובלות (עם רישיון) שלא מעבירה דירה ללא החוזה.

הובלה עם המלצות
אחת הדרכים הטובות להשיג הובלה עם שירות יעיל ומשתלם הוא על פי המלצה. חברה שיש לה ותק וגם המלצות תוכל להעניק שירות טוב במחיר מתאים. חשוב לברר מה המחיר המלא כולל פירוק הרהיטים (כמו למשל שולחן או ארון) והרכבתם בדירה החדשה, כמו כן אפשר להתעניין גם בשירותים נוספים כמו הדברה, צבע לקירות ועוד.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.