דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
יום המעבר
יום המעבר הוא יום שמסתמן לרוב האנשים כאחד הימים היותר מלחיצים בחיים. כמו בכל דבר, יש אולטימאטום המוצב לכל המשימות של המעבר, וביניהם: צביעת הדירות – הישנה והחדשה, וידוא שהכול מוכן למעבר לדירה חדשה (למי שמשפצים – שהאינסטלציה ועבודות הנגרות נעשו בזמן והסתיימו), שהקו של הטלויזיה והרשתות מחובר כדי שיהיה אפשר להמשיך לעבוד או ללמוד באופן רציף ויהיה מנותק מהדירה הקודמת, שעשו בדירה פוליש – וקס והדברה ועוד. מה שלא פחות חשוב כמובן לודא זה שכל הארגזים לאריזה מכילים את כל מה שרוצים לעבור איתו ובאופן החסכוני והבטוח ביותר.

להתחיל את היום ברגל ימין
המשימות למעבר הדירה בלתי נגמרות, ועלולות להתיש את העוברים דירה עד ליום המעבר, במקום שיקרה בדיוק ההפך והוא יצבור כוחות לאותו יום מיוחד. אם יש שתי בחירות איך להתחיל את היום, כמובן שיש לבחור בדרך הרגועה והמפנקת יותר: חשוב להתעקש על ארוחת בוקר טובה ומזינה, כזו שתמתין לכן בבית הקפה או שתישלח ישירות אליכם, לפני שתתחילו יום ללא הרף שישכיח מכם את עניין האוכל וגם למי שזכר לא יהיה זמן לכך.

להשאר מפוקחים ומעורבים
טרחתם לפני שבת ומצאתם חברת הובלות מקצועית גם לאחר השוואת מחירים ותנאים יסודית והמלצות? יופי, זה הצעד הבסיסי הראשון. יכול להיות שאותה חברה תציע לכם שירותים נוספים להובלה, כמו למשל אריזה, אחסון, הרכבה של רהיטים, הדברה ועוד. ביום ההובלה תקבלו את השירותים הללו, אולם לא מספיק בחוזה שחתמתם מול חברת ההובלות – וללכת בחזרה לעבודה. חשוב מאוד להשאר מעורבים ולעקוב אחר המשימות, לוודא שהגיעו לכתובת הנכונה ושהעבודה נעשית על פי הטוב בעיניכם.

ומה אם אין זמן להתכונן למעבר?
גם אם "נפל" עליכם במפתיע מעבר דירה מיידי ואין לכם זמן מספיק דיו כדי להתכונן, לארוז ואף לשבת ולהתרפק ביום המעבר על ארוחת בוקר דשנה, לא נורא – הרי המטרה היא לסיים את היום בצורה רגועה. גם לאחר ההובלה רצוי לפנק את עצמכם, וזה יכול להיות יום חופש מהעבודה או עיסוי למשל.  ליסינג
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.