דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלת סלון
לבחור סלון חדש זה לא דבר קל. לא כולם ניחנו בחוש עיצובי, וכמו כל בחירה בשווי כספי יקר גוררת התלבטויות רבות. כשאומרים "לקנות סלון" מתכוונים בדרך כלל שילוב של ספה גדולה- 3-4 מושבים, ספה של שני מושבים וכורסא. זאת יכולה להיות כל קומבינציה אחרת, כשגם שולחן לסלון חייב להתאים. כשכבר בחרתם ואתם מתחילים להרגיש את קצה ההקלה וההתרגשות מהרכישה, מבקשים לדעת מה המחיר. תמיד יאמרו לכם מחיר ואת המחיר כולל ההובלה. אתם מצידכם תוכלו לשמור על כיסכם ולפחות לחסוך במחיר ההובלה, ולהיות מוכנים מראש.

הובלות סלון שלם או חלקי
לרוב, באותם מקומות של מכירת ריהוט ישנן משאיות הובלה שרק ממתינות ללקוחות המחפשים להעביר את הסלון באמצעותם. מדובר בטנדרים שמעבירים את הסלון ללא ביטוח הובלה בדרך כלל, כך שאם משהו יגרם לריהוט – לדוגמה- אם קניתם שולחן זכוכית שנשבר, אתם תספגו זאת. לעומת זאת, אם תעשו זאת עם חברתה הובלות של החנות תוכלו לקבל את אותו הביטוח לריהוט. מצד שלישי, תוכלו תזמינו חברת הובלות זמינה ואמינה, ולהעביר את הסלון בשלום. הובלות סלון נחשבות להובלות קטנות משום שהנפח של הציוד הוא קטן יחסית, אינו כבד במיוחד (כמו מקרר, ארון או מכונות חשמליות נוספות). גם כשמדובר במספר פריטים חשוב ליידע את חברת ההובלות על כמות ונפח הציוד המובל, והאם אתם זקוקים לשירותים נוספים כמו פירוק והרכבה.

שירותים נוספים להובלות סלון
מובילי הסלון יכולים לעזור לכם בעוד דברים שאולי לא הייתם מודעים להם, ולכן אנחנו כאן כדי לספר ששירותי פירוק רהיטים והרכבתם ניתן עבור המבקשים גם אם מדובר במכשירים חשמליים, ניתן לקבל גם שירותי ניקיון והדברה, צביעה אם צריך, עזרה בהוצאת הריהוט הישן או מכירתו ואם תרצו- גם אחסנה.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.