דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
פירוק והרכבת ארונות

זו לא חוכמה לארוז את תוכנו של ארון ספרים, ארון בגדים או ארון אמבטיה. העניין הוא, כיצד להוביל את אותו ארון ממקום למקום מבלי שהארון עצמו ייפגם, הסביבה תישאר שלמה והפירוק ייעשה באופן שלא יזיק לארון. ארונות שונים מקורם בירושה קודמת ויש להם תפקיד סנטימנטלי רב יותר מאשר עניין פונקציונאלי, כמו גם התאמה לדירה הבאה. פעמים רבות הארון בעל מידות גדולות יחסית לפתחי הכניסה של הבית, אף אם משתמשים בהובלות מנוף. הפתרון הבלתי נמנע הוא פירוק הארון לגורמים – הן בכדי שיהווה משקל קל יותר למשא, והן לצורך פתירת הבעיה שנוצרה עקב מעברים צרים מדי.

פירוק ארונות כפתרון בבעיות הובלה
פירוק ארונות מאפשר ניצול יעיל של נפח מכונית ההובלה, יכול לעזור בנשיאת משקל הארון (ארונות עשויים מעץ מלא כבדים ביותר ועלולים ליפול ולהיחבל בקלות) וכן להוות פיתרון לבעיית המעברים בין החדרים ועיקולי הדרך עד לדירה ובתוכה. גם אם מדובר בארון שהינו הפריט היחיד, גם הובלת פריט בודד כמו ארון מצריכה מחשבה מקדימה ואפילו פירוק אוטומטי כהכנה לאנשי ההובלה. מי שאינו מוכן להסתכן בפירוק הארון לבדו, יכול לקבל שירות מחברת ההובלות – שירותי פירוק והרכבת רהיטים. השירות ניתן כתוספת על שירות ההובלה, ואמור לעלות עוד מאות אחדות בממוצע לפירוק פריט.

כמה עולה פירוק והרכבת ארונות?
מחירי הובלות משתנים בדרך כלל לפי דרגת הקושי של משימת ההעברה. צוות ההובלה מסוגל לפרק שולחנות, ארונות ושאר רהיטים תמורת מאות אחדות – משתנה על פי דרגת הקושי להרכיב בחזרה את הארון, ועל פי משקלו ואופן נשיאתו. במקרים מיוחדים, יתכן שחברת ההובלות תעסיק נגרים שמותאמים למשימה הנדרשת. ומה אם נגרם נזק לארון או לשאר הציוד? דאגו לקיומו של ביטוח הובלות מתאים. הפקת חשבוניות באינטרנט

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.