דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
שרותי חברת הובלות

כשאתם נזקקים לשירותיה של חברת הובלות, לבטח אתם שואלים אנשים קרובים אם יש להם המלצות לגבי מובילי דירות. אנו מדינה קטנה ותמיד ישנו סיכוי שנוכל לקבל הנחה מידי מוביל שהוא קרוב משפחה של חבר של הדוד. יכול להיות שנוכל לקבל המלצה לגבי מוביל שכבר "חיתן" מכרים רבים לדירותיהם והוא ממשיך להיות המוביל הקבוע, ממש כמו רב המשפחה או כל נותן שירות שאימצתם אל חיקכם עקב השירות הטוב שהוא נותן. במדינה שיש בה שוק עבודה תחרותי, גם אנחנו צרכני השירותים מודעים לכך, ויודעים שברוב המקרים מה שמבדיל בין איש מקצוע אחד לשני הוא בעיקר....השירות.

השירות קובע!
גם בתחום ההובלות, אנשי חברות הובלות בעפולה אמורים להעניק אותה רמת שירות כמו מובילים בבאר שבע או בתל אביב. הרי אם לא כן, ניתן למצוא באופן מיידי שירות הובלות בפריסה כלל ארצית שימלא את החסר. לפעמים מה שזקוקים לו זה בעצם שירות מיוחד שחברת ההובלות מציעה, כמו למשל שירותי אריזה או פיתרונות אחסון.  יכול להיות שמתעורר הצורך למנוף מיוחד או לכלי שינוע שיש רק בחברות הובלה מפותחות. בין אם עושים הובלה של מספר פריטים בודדים או אפילו פריט אחד כמו פסנתר, מקרר או שולחן, לא לוקחים סיכון. אתם משלמים כסף טוב עבור השירות, אז רצוי שיהיה שירות מצוין, וכאמור, אתם יודעים שיש לכם אפשרויות בחירה רבות לחברת הובלות באזורכם.

אילו שירותים חברות הובלה נותנים?
השירותים הנלווים כמו ליסינג עסקי שיכולים להיות חלק מהשירות ובתשלום נוסף, אלו שירותי אריזה מקצועיים, שירותים לאחסון פריטים במחסנים נגישים ושמורים מסביב לשעון, שירותי פירוק רהיטים והרכבה, כמו גם שירותי פריקת מכשירים מהחשמל וחיבורם מחדש (למשרדים השירות הזה מצוין – ניתן על ידי חשמלאים מקצועיים). רוצים להיות בטוחים שתקבלו שירות טוב? דרשו את פרטי השירות ותמחורו בכתב לפני ההעברה.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.