דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלה ימית

הובלה ימית הינה אחת משתי שיטות המשלוחים הבין לאומיים- משלוח אוירי ומשלוח ימי. אמנם שיטת המשלוח האוירי היא זולה יותר ויש לה יתרונות כמו זמן הגעת משלוח מהיר יותר ללא לחות או רטיבות, אך לא מכילה את היתרונות הטמונים בהובלה ימית, המאפשרת הכלת מטען בעל משקל רב יותר, נפח גדול יותר של המטען, קירור, אריזה זולה יותר – כל אלו מסתכמים בעלות הובלה זולה יותר. היות והמטרה היא לשמור על מצב זהה של המטען לפני ואחרי ההובלה, כל אפשרות להובלה נבדקת על ידי חברת השילוח לגופה ומוחלט כיצד להעביר את המטען.

מה כולל תהליך ההובלה לחו"ל?
חברה לשילוח בין לאומי תוכל לעזור בייעוץ, אריזה של המטען – באמצעות חומרי אריזה של חברת השילוח, משלוח ופריקה ללקוחות בארץ ובחו"ל כולל הפעלת ציי רכבי שינוע, הובלה לנמל, ליווי עמיל מטעם חברת השילוח אשר מעביר את המטען את התהליך במכס, הייצוא ושילוח בדרך הים או האויר, ולאחר מכן ישנו שחרור המטען מהמכס בארץ היעד, הובלה מהנמל לאתר אחסנה או ליעד המבוקש, ואפילו שירותים מתקדמים כמו פריקה ופתיחת המטען לצורך סידורו, כולל פינוי פסולת. השירותים הנוספים אותם ניתן לקנות הם ניקיון של הדירה, צביעה, הדברה, ואף חיבור מכשירים חשמליים (ממש כמו בארץ).

יתרונות ההובלה הימית
המטען נארז באריזה מיוחדת אשר אמורה למנוע פגיעות עקב טלטולים ולחות, לכן היא מוקפדת. המטען מובל באניה בתוך מכולה- ובאפשרותכם לבחור איזו מכולה תתאים לכם. יש שני נפחים למכולות- 20 קוב ו- 40 קוב, אולם גם אם לא מילאתם מכולה שלמה- תוכלו לחלוק אותה עם מטען של שותפים אחרים להובלה ולשלם פחות- כך בעצם לשלם בדיוק עבור הנפח שאותו אתם תופסים. חשבוניות.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.