דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
כמה עולה הובלת דירה

אין ספק שמעבר דירה הוא סיפור לא זול. בין אם מדובר במעבר מדירה שכורה אחת לאחרת, ממעבר מבית ההורים לדירה חדשה או רכישה של בית ולקיחת משכנתא עליו. שכר הטרחה למתווך, למעצב פנים, לעורך דין חוזים ולכל אדם שמעורב בהליך העברת הדירה הוא לא זול! ההוצאות עולות ועולות וכלל לא העלתם בדעתכם את נושא הובלת הדירה. כמה עולה הובלת דירה? האם זו הוצאה כבדה שקשה לעמוד בה? האם כדאי להוביל באופן עצמאי? כל התשובות במאמר זה.

מה ממוצע המחירים בהובלת דירה?
קיימים סוגים רבים ושונים שלהובלות והמחיר בהתאם. כך למשל הובלה של פריטים בודדים יכולה להגיע לכ500 ₪ אך היא הכרחית לפריטים מסוימים שקשה לנייד באופן עצמאי ודורשים פירוק מיוחד כמו מקרר, ספות, פסנתר וכו´. תכולה של דירה קטנה בת חדר-שניים והובלתה ליעד החדש יכול להגיע לכ1500 ₪. דירת 3-4 חדרים יכולה להגיע לכ2500 ₪ להובלה. אילו המחירים הממוצעים. סה"כ לא מדובר בהוצאה הגדולה ביותר במעבר דירה אך בלי ספק בהוצאה המשתלמת ביותר. שכן הובלה של פריטים כבדים באופן עצמאי יכולה לגרום לנזק משמעותי פיזי לאדם חסר ניסיון שלא יודע כיצד לסחוב דברים באופן נכון, כמו כן נזק לחפצים ולריהוט שיקר לכיס וללב כאחד.

מה משפיע על עלות הובלת דירה?
ההשפעה העיקרית על המחיר של הובלת הדירה יהיה הבחירה של חברת הובלות. לא פעם מוניטין של חברה יכול להקפיץ את המחיר פלאים, דבר שכדאי להיזהר ממנו מחד ולהעריך את החברה מאידך. המרחק בין נקודת המקור ליעד ההובלה גם הוא ישפיע על המחיר – ככל שיהיה גדול יותר המחיר יעלה. גם תכולת הדירה וגודלה, כפי שפורט בממוצע המחירים לעיל, משפיע על המחיר – ככל שחברת ההובלות צריכה להצטייד ביותר סבלים ומשאיות המחיר יהיה גבוה יותר.

טיסות זולות

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.