דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלת פרטים בודדים

ישנן הובלות שמסתכמות בפריט אחד בלבד, כמו למשל שולחן שלא נכנס לרכב פרטי, מקרר שישנו קושי בנשיאתו והוא גדול מדי כמובן לרכב, או העברה של פריט ממקום למקום כשאין רכב בכלל להעברה. במקרה הזה נדרש סיוע של חברת הובלות להעברת הובלות קטנות. עם הובלות קטנות תוכלו למצוא חברות הובלה מדרגות שונות (מובילים בעלי טנדר קט שלא יגבו מכם מחיר רב בדרך כלל כדי לעשות אתכם את העסקה), אולם המחיר הזול מצד שני לא תמיד מובטח לכם במקרה זה, והעסקה עלולה להתפוצץ כשהחפצים שלכם עוד ברכבו של המוביל משום תירוצים שונים.

הובלות של פרטים בודדים
האם אתם חרדים לשלומו של הפסנתר שלכם? אם לחפץ שאתם מעבירים יש ערך כספי רב וגם ערך סנטימנטלי, או שהוא פשוט שביר, ולא הייתם רוצים להיתקל במובילי דירות שישנו שעה אחת בלילה הקודם, קמו בחמש בבוקר ומגיעים אליכם בעשר בערב. על- כן, חשוב שתוודאו כי עומדת לפניכם חברת הובלות מקצועית, פעמים רבות רצוי להסתייע בהמלצות. בדקו אם ישנו חוזה חתום ביניכם לבין חברת ההובלות, מה שווי הביטוח, אם ישנו – ומה סכום ההשתתפות העצמית בו. אפילו שהובלת דירות לפריטים בודדים מתבצעת מעכשיו לעכשיו, שווה להתעכב על כך – רצינות ונחישות לשמור על הפריט היא לפעמים גם להביא מנוף הובלות אם יש צורך.
פריטים בודדים לאחסון
במידה וקיבלנו ספה מתנה, פריטי ירושה שאין לנו בהם צורך, פסנתר כנף היסטורי שיש לו ערך רגשי רב ואנו לא יכולים איתו או בלעדיו, ואנו זקוקים להובלת סלון קטן, הרי שהומצא לכך הפתרון האולטימטיבי – ישנם שירותי אחסון שחברת הובלות דואגת לא רק לפנות ולהוביל את הפריט אלא גם לאחסנו בתנאים הנוחים ביותר (במחיר מתאים).

ניתן לקרוא גם על טיסות זולות

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.