דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלה בדקה ה90

הובלה בדקה ה90 היא הובלה שתתבצע ברגע האחרון, בשנייה האחרונה. כיצד מגיעים למצב שבו צריך הובלה בדקה ה90? ובכן זה קורה פעמים רבות בעיקר בקרב סטודנטים וצעירים שעוברים מדירה שכורה אחת לשנייה. השאיפה לנצל את חוזה השכירות עד הסוף ולעבור מיד בתום החוזה לדירה חדשה היא אידיאלית. ולא פעם קורה שבתוך כמה שעות מוצאים דירה חדשה וחייבים לפנות את הישנה. לצורך זאת צריך הובלה בדקה ה90!

איך אורזים דירה בדקה ה90?
אריזה של דירה בדקה ה90 יכולה להיות מאוד לחוצה. נדרש הרי זמן רב בכדי לארוז דירה שלמה. עם זאת, אם עושים זאת בלי לחץ, בארגון וסדר תוך רכישה מרוכזת של כל האמצעים הנדרשים ניתן לבצע את המשימה די בקלות. חשוב להצטייד בארגזים, סלוטייפ ולורד שחור ואז לחשוב כיצד אורזים את הבית. יש להפריד בין ארגז של בגדים, לארגז של מוצרים שבירים – להקפיד לצפות מוצרים שבירים בניילונים, לחשוב כיצד מעבירים פריטים גדולים ולציין זאת לחברת ההובלה. חברות מסוימות מציעות שירותי פריקה ואריזה, שווה לבדוק זאת אם אין ביכולתכם את משאבי הזמן לארוז את כל הדירה לבדכם.

איך מזמינים חברת הובלה בדקה ה90?
אם אכן הגעתם למצב בו אתם צריכים מהיום למחר חברת הובלות הדבר הראשון שהינכם צריכים לעשות הוא לחפש חברת הובלות ע"י סקר שוק מעמיק באינטרנט והמלצות מחברים. חשוב לראות כי מדובר בחברת הובלות מוכרת, שתספק לכם את השירות הטוב ביותר בוודאות, שתהיה אחראית על נזקים באם תגרום לציודכם. ברגע שמצאתם חברת הובלות שמוכנה לתת שירות מהיום למחר והם פנויים חשוב להסביר מה הציוד המועבר בכדי שהחברה תבוא מצוידת. כמו כן ניתן לשאול האם החברה נותנת שירותי אריזה ופריקה ותוכל לסייע לכם באריזת הבית.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.