דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
המלצה על חברת הובלה
כשאתם מגיעים לרגע האחרון וזקוקים להצלה נואשת של מוביל, או שאתם מחליטים להתקשר למוביל מיד כשאתם מבינים שעליכם לעזוב, יש להתחיל ולברר לגבי חברת הובלה אמינה. ככל שהזמן יעמוד לצדכם, כך גם יתרון הבחירה של חברות הובלה אמינות, עם המלצות וניסיון רב מאחוריה. לאחר חיפוש במנועי האינטרנט של חברת ההובלות שתושיע אתכם יכול להיות שתיתקלו בכל מיני אזהרות לגבי טריקים של מובילים כאלו ואחרים שלא הובילו את כל הארגזים למקום היעד (חלק "נשרו" בדרך), לא הגיעו בזמן או שהעלו את המחיר לאחר ההובלה.

איך לקבל המלצה על חברת הובלה?
"נהנית? ספר לחברים שלך". זה צריך להיות המוטו של כל חברת הובלות. המקצועיות אמורה להתבטא בכך שגם אין מקרה של חוסר היערכות מראש לכל מקרה, וגם אם קורה מקרה בלתי צפוי, לחברת ההובלות חייב להיות הפתרון, ואת זה אפשר לקבל בעיקר מחברת הובלות בעלת ניסיון רב וציוד מתאים – לדוגמה, ישאלו אתכם האם יש מעלית במבנה המקורי ובמבנה היעד. גם אם ישנה מעלית, רצוי שלחברת ההובלות שלכם יהיה מנוף הובלות על כל מקרה שבו יתברר כי יש ציוד שיועבר טוב יותר וללא שריטות עקב גישה לא נוחה באזור המדרגות ועד למשאית. תוכלו לקבל אפילו המלצה ממישהו שתבע את חברת הביטוח של ההובלות, משום שקיומו של ביטוח אומר שהחברה אמינה. המון בעלי מקצוע בתחום מצהירים כי ישנו ביטוח מלא, אולם כל עוד לא ראיתם אותו כחוזה ביניכם לבין המוביל, אין על מה לדבר...

להוביל בראש שקט
מלבד הביטוח, חשוב לקבוע עם נציג מהחברה שיבוא לראות את המיקום ממנו מעבירים ואת המיקום שאליו מעבירים. דבר כזה עשוי לחסוך לכם אפילו מאות שקלים. דרשו לראות זאת בחוזה חתום מראש.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.