דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מחירי הובלות
העברת חפצים ממקום למקום על ידי חברת הובלות מקצועית יכולה להיות עסק יקר למדי, ומכבידה במיוחד באותה התקופה שבה ההוצאות מתרבות וקשה לשים את היד על הגולל כדי לנסות להציל עוד כמה מעות. כיום, ישנם פתרונות ממוחשבים שהמציאו להובלות מחירון  ממוחשב שמחשב בדיוק עבור איזה חפץ ומה הכמות, כמה ארגזים באיזה גודל, מה מיקום הדירה והאם יש מעלית ועוד. אף על פי כן, המחירון לא כולל שירותים מקצועיים נוספים שחברת הובלות עשויה לתת, ולא מעריך באמת מה דרגת הקושי של ההובלה ללא הגעת נציג של חברת ההובלות.

איך מוצאים מחירי הובלות זולים?
בדרך של כלל, כשאתם מחפשים שירות שמצדיק את מחירו – ואתם מוצאים שירות הובלות במחיר הממוצע לשוק ואף מעט גבוה ממנו, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים כי אתם בידיים טובות, וכנראה שיש לכך הצדקה. העניין הוא להתחיל לחשוב כשהעניין נעשה זול יותר. בררו האם מדובר במשאית או טנדר שמגיעים אליכם, מה מספר העובדים (הסבלים) – לכם רצוי כמובן כמה שיותר סבלים כדי שהעבודה תהיה בטוחה, הסבלים לא יעשו טעויות או תאונות שנובעות מעייפות ועוד. בנוסף, אתם צריכים לסמוך על המוביל שלכם שלא מציע לכם הובלת מטען זולה כדי שתיכללו גם אתם בין חמש ההובלות שהוא עושה באותו יום. והתוצאה הסופית? עייפות מצטברת של העובדים, חוסר חשק לעבוד ועוד תנאים שעלולים לעלות לכם רק ביוקר. דבר נוסף – האם קיבלתם המלצה על המוביל? מובילים רבים נוהגים למשוך את לקוחותיהם בהצעה זולה, אולם משתמש ב"טריק" הידוע של סירוב לפרוק את הארגזים מהמשאית עד שלא תשלמו לו כמבוקשו.
כמה לשלם לסבלים?
כעקרון חשוב לצ´פר את מי שעשה את העבודה בסדר וכראות עיניכם. התשלום המקובל מתחיל מ-50 ₪, במיוחד אם עמלו ללא מעלית בהובלת ריהוט כבד, או שהעבודה נפלה במיוחד על גבם ביום שהמנוף לא היה יכול להגיע מסיבה מסוימת.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.