דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מחירון הובלות

כשאתם פונים לחברת הובלות בבקשת תמחור ומוסרים לנציג את פרטי ההובלה, הוא בדרך כלל יודע כבר "במקום" מה יהיה מחיר ההובלה משום שהוא בקיא במחירון ההובלה, אולם אל תתנו לכך להטעות אתכם – ישנו תמחור מדויק לגבי כל פרמטר בהובלה, אותו תוכלו לדרוש לראות לפני סגירת החוזה, במיוחד כדי לערוך השוואות אולם זה יוכל לשמש אתכם כדי לנסות ולחסוך בעלויות ההובלה כשמדובר למשל בפריט שאותו אתם יכולים לתת למישהו אחר או לפרק אותו ולהעביר ברכב הפרטי שלכם.

ממה מחירון הובלות מורכב?
מחירון הובלות לכל מטרה מורכב מפרמטרים בסיסיים, שעליהם נוספים פרמטרים שתלויים ברצון מזמין השירות. הפרמטרים הבסיסיים להובלה הם כמות הציוד והנפח שלו, על- פי זה יחושבו מספר הסבלים וגודל הרכב העומד לרשות המוביל. במחירונים של הובלה או ליסינג ישנו פירוט לגבי נפח של מקרר למשל, שמצביע על גודלו ועל כובדו. כמו- כן, הקומה במקום ממנו ואליו מיועדת ההובלה והאם נמצאת במבנים אלו מעלית משנה את מחיר ההובלה מכמה בחינות – במידה ואין מעלית, העלות תתייקר בין 200- 400 שקלים תלוי בחברת ההובלה, ובמידה ומחליטים להביא מנוף, ככל שהקומה תהיה גבוה יותר- כך גם המחיר. מידת הקרבה והגישה מהמשאית אל הדירה ובחזרה. אם זוהי כניסה מרובת מדרגות שגוזרת על הסבלים הליכה נוספת כשעל גבם המשא, סביר להניח שהמחיר יעלה. ישנו גם המרחק בין יעד אחד למשנהו או נקודות איסוף או פריקה נוספות של חפצים.

אילו שירותים נוספים ניתן להזמין מחברת הובלה?
ישנם שירותי אריזה- לבד מחומרי האריזה אשר מגיעים ביחד עם האורזים, ניתן לקבל אריזה מקצועית ויעילה לציוד שלכם. בררו לגבי השירותים שחברת ההובלות מוסיפה- ניקיון, צביעה, הדברה, פרוק מכשירי חשמל והרכבה, פרוק רהיטים והרכבתם, שירותי אחסון חפצים ועוד.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.